Tips Mahal Jualan Online Yang Ramai Tak Perasan

Tips Mahal Jualan Online Yang Ramai Tak Perasan

Berapa ramai dikalangan kita yang masih lagi bukak website dengan taip alamat penuh di browser?

 

Biasanya kita akan singgah di website tersebut setelah kita klik di laman social, link telegram, email, sms, dan sebagainya..

 

Kalau bukak browser pun biasanya kita akan terus buat carian di google... hasil dari carian baru kita akan ke website sekian-sekian...

 

Sebab tu sekarang ni homepage atau halaman paling depan web tu bukanlah satu keutamaan.. sebab sebagai owner anda sendiri yang biasanya akan buat banyak kerja untuk suruh pelawat singgah  di web tersebut..

 

Ada yang guna paids ads..  sebab tu kat setting ads.. ada option final url.. destination url.. display url... benda2 ni yang kita kena set..

 

Ada yang guna free trafik..  kita suruh pelawat buka link sekian-sekian dan kebanyakannya bukan halaman paling depan pun..

 

Sekarang ni semua orang nak cepat... tak ramai yang ada masa nak taip satu2 alamat web kat browser...  

 

Point saya kat sini.. kalau anda buat web guna wordpress misalnya.. fokus pada page yang bertujuan untuk conversion... terus promot page berkenaan.. ada juga yang jadikan homepage tu sebagai minisite fokus jual satu produk sahaja... (conversion)

 

Kalau nak promot homepage yang terus keluar semua produk2 yang anda jual.. maaf cara tu kurang berkesan melainkan kalau anda nak bakar duit untuk tujuan branding seperti shopee dan lazada atau brand2 lain yang sudah terkenal...

 

(Klik)>>> Panduan Affiliate Klikjer Profit <<<

 

 

 

 

 

Share artikel ini dengan klik icon

 

 

Klik untuk baca lebih banyak artikel & video

 

 

Klik untuk lihat product