Rawatan Kencing Berbuih

Rawatan Kencing Berbuih

 

TANDA - TANDA ANDA ADA MASALAH BUAH PINGGANG

😨 Loya
😨 Muntah 
😨 Demam
😨 Kerap Kencing
😨 Kencing Berbuih
😨 Kencing Tak Lawas
😨 Rasa Sakit Bila Kencing
😨 Rasa Tegang Di Bahagian Belakang Badan
😨 Terdapat Darah Atau Nanah Dalam Air Kencing
😨 Sakit Di Bahagian Belakang Badan, Pangkal Peha Dan Bahagian Sisi Badan 
 

Pesakit kencing berbuih biasanya akan buang air lebih 6 kali sehari dan perlu bangun tidur lebih 2 kali semalam ke tandas. Hal ini kerana badan menghasilkan kuantiti air kencing lebih dari 3 liter atau lebih sehari.

 

 

Punca utama masalah kerap kencing kerana gula berlebihan dalam badan yang boleh menyebabkan dehidrasi yang teruk. Hal ini kerana badan berkerja keras membuang Glukosa yang berlebihan melalui air kencing. Jika di biarkan lama - lama boleh merosakkan fungsi badan kita.


Pesakit yang mengalami masalah gula berlebihan dalam badan, kandungan gula yang tinggi dalam darah akan menghalang penyerapan gula kembali ke dalam aliran darah.

Masalah ini berpunca Glukosa yang berlebihan akan ditapis dan keluar melalui air kencing, ia menyebabkan lebih banyak air kencing keluar daripada badan. Hal ini juga akan menyebabkan masalah lain seperti gula berlebihan, ada sampai kaki bengkak dan rasa tidak selesa ketika berjalan

Pesakit akan rasa kerap haus di sebabkan kerap kencing dan mula minum air yang banyak untuk mengembalikan keseimbangan kandungan air dalam tubuh badan. Hal ini yang menyebabkan pesakit kencing berbuih lebih kerap kencing dari orang yang normal.
 


Jika anda kerap ada masalah seperti ini 

😨 Kerap Demam
😨 Tak boleh tahan bila nak kencing
😨 Rasa tak selesa di bahagian bawah perut

Kemungkinan besar anda ada masalah jangkitan pada saluran kencing

 


Saya Khairul Iqbar boleh bantu anda untuk atasi masalah KENCING BERBUIH ni.

KLIK SINI UNTUK WASAP SAYA