Rahsia Buat Duit Dengan Hanya Menulis Copywriting!

Rahsia Buat Duit Dengan Hanya Menulis Copywriting!

Bagaimana cara buat duit dengan hanya menulis copywriting.

 

Copywriting seperti yang anda tahu ialah ayat iklan.

Apa-apa sahaja ayat iklan, maka itulah copywriting.

 

Mereka yang membuat perniagaan terutamanya peniaga online memang sangat-sangat memerlukan copywriting. Sebab itulah mereka sanggup membayar harga yang tinggi kepada copywriter (orang yang menulis copywriting) untuk membuat copywriting bagi produk atau servis mereka.

 

Ha, inilah yang saya mahu dedahkan pada anda, iaitu cara untuk anda dikenali sebagai seorang copywriter dan cara termudah untuk anda hasilkan copywriting untuk client anda.

 

Tak, ini bukan sembang kencang. Sebab saya memang ada tulis 30 template yang mana anda boleh copy dan paste kan sahaja di media sosial anda seperti FB atau IG, untuk tonjolkan bahawa anda adalah seorang copywriter.

 

Insya-Allah, bila anda copy paste 30 template ni, postkan secara konsisten 2, 3 kali sehari, akan ada orang yang melekat untuk mengambil copywriting dari anda, insya-Allah.

 

Malah, saya beri lagi 30 template copywriting storytelling yang mana anda boleh copy, edit dan paste kan. Anda juga boleh dapatkan idea darinya.

 

Mudah kata, saya sudah sediakan hidangan. Tinggal anda nak suapkan ke dalam mulut  sahaja! :)

 

Bukan sekadar dapat template ini, malah saya ceritakan secara terperinci cara untuk anda menjadi seorang copywriter. Nak dapatkan idea macam mana, nak datangkan mood menulis macam mana.

 

Best kan?

 

Nak tahu semua benda ni, anda klik saja link ini ya..

 

Moga bermanfaat!

 

Credit Content Hamid Addin

Ghost + Copy Writer


 

 

Share artikel ini dengan klik icon

 

 

Klik untuk baca lebih banyak artikel & video

 

 

Klik untuk lihat product