Puas Cuba Bermacam Cara Nak Naikkan Sales Tetapi Bisnes Tetap Sendu Dan Pelanggan Tiada?

Puas cuba bermacam cara nak naikkan sales tetapi bisnes tetap sendu dan pelanggan tiada?

Puas cuba bermacam cara nak naikkan sales tetapi bisnes tetap sendu dan pelanggan tiada?

 

Hampir ribuan pemilik bisnes baru muncul di pasaran setiap hari. Dan ribuan juga yang hilang dari pandangan. Tambah menyedihkan apabila tiada pelanggan pun yang sedar kewujudan mereka.  

 

Apabila berniaga, rata-rata pemilik bisnes inginkan keuntungan yang berlipat ganda.Tetapi lain jadinya bila pelanggan berkurang, angka jualan kekal sama sejak mula. Walaupun dah buat promosi setiap hari tetapi bisnes tetap tidak berkembang.

 

Termasuklah anda. Lama-kelamaan anda akan rasa nak putus asa. Sebab tertekan cari cara untuk meramaikan pelanggan, menaikkan angka jualan.

 

Teringin nak keluar dari perangkap bisnes baru mula? Anda ada impian untuk membesarkan skala jualan dan meramaikan pelanggan?

 

Ini berita baik untuk anda! Hasbul Brothers ada mengeluarkan satu Ebook terbaru khas untuk usahawan yang baru sahaja memulakan bisnes mereka.  

 

Dalam ebook ini, kami akan kongsikan beberapa topik mahal :

 

1) STRATEGI KENALPASTI DI MANA TARGET MARKET ANDA.

 

Apakah strategi untuk kenalpasti lubuk pelanggan anda supaya bisnes anda  tidak mengalami masalah angka jualan tersekat apabila tiada prospek yang berminat? Ramai usahawan yang pulun buat marketing tetapi tidak berjaya. Rupanya tersalah pilih platform yang tiada pelanggan. Bayangkan berapa banyak usaha anda yang sia-sia hanya kerana anda tidak berada di tempat yang betul. Jadi hadam dahulu strategi ini dan anda boleh terus  ambil peluang untuk tingkatkan angka jualan apabila berjaya tembak tepat pelanggan yang ada!

 

2)BINA VARIASI KONTEN BERKUALITI ELAK PROSPEK BOSAN.

 

Bagaimana nak hasilkan konten berkualiti yang betul-betul mempengaruhi prospek untuk membeli? Hadam lebih dari 3 jenis konten yang berbeza supaya prospek tidak bosan melihat kedai online kita. Tak perlu bazir masa dengan konten yang sia-sia apabila anda faham bagaimana media sosial berfungsi sebagai platform menjual yang betul-betul menarik keuntungan!

 

Barulah anda tidak kering idea nak buat posting menjual yang menarik kan? Selama ini hari-hari jual gambar produk sehingga bukan setakat prospek saja tidak tertarik, anda sebagai seller pun dah naik jemu. Jika anda guna strategi ini, bukan setakat prospek berminat, bilangan followers yang melihat pun akan bertambah!

 

3) ‘KEEP & GROW CUSTOMERS’

 

Bagaimana  nak pikat hati pelanggan selepas pembelian pertama? Bagaimana nak buat pelanggan beli kali pertama > beli untuk kali kedua > pelanggan setia > radio bergerak memasarkan produk kita? Selalunya pelanggan terus sepi selepas pembelian pertama kan? Rasa malu bila kita beri offer produk seterusnya tetapi pelanggan hanya ‘bluetick’ sahaja.  Tetapi dengan 5 teknik yang kami rangka, anda boleh pikat hati mereka untuk kembali membeli kali kedua dan menjadi magnet yang meramaikan lagi pelanggan anda.  

 

Ada banyak lagi strategi yang kami susun istimewa untuk anda mulakan bisnes dengan bergaya!

Credit Content Hasbul Brothers

 

 

Nak Naikkan Sales? Klik

 

Seminar Percuma STRATEGY LEDAK SALES DI BULAN RAMADHAN

 

Shopee Hero Download percuma di sini

 

Belajar Lebih Banyak Tentang Shopee Di Sini

 

Pastikan Join, Unmuted & Pin Channel Telegram Mudahnya Berniaga Di Shopee

 

 

Share artikel ini dengan klik icon

 

 

Klik untuk baca lebih banyak artikel & video

 

 

Klik untuk lihat product