MACAMANA MAT SALEH SELEKEH NI BERJAYA BAWAK BALIK 23.8 JUTA DOLLAR.. DALAM MASA 24 JAM TERKUMPUL!!??

MACAMANA MAT SALEH SELEKEH NI BERJAYA BAWAK BALIK 23.8 JUTA DOLLAR.. DALAM MASA 24 JAM TERKUMPUL!!??

Dekat RM100 JUTA kalau convert duit kita kan?  

 

Ok, ini cerita 10 tahun lepas, tapi banyak yang kita boleh belajar kat sini.. Serius saya suka nak cerita banyak ilmu super naga macam ni kat dalam wall saya, so korang dah buat "See First" profile fb saya dah??

.

 

Jom kita mulakan.. Siapa mamat ni? Mamat ni, nama omputeh dia Frank Kern. Banyak projek underground dia ni, dulu kala suka keluar surface kejap buat launching product, dan tolong launch kan product kawan-kawan dia.

.

 

Sekali launch, memang berjuta sales.. Bukan dalam masa setahun, tapi dalam masa beberapa hari. Ada yang dalam 1 jam launching je dah capai $1 juta. Product digital dan seminar.. Bukan product fizikal tau.. Maksudnya, profit bersih hampir 100%, sebab kos sangat2 rendah.

.

 

1 Jam 1 Juta USD? Kegilaan apakah ini? (Sebenarnya sampai $18 juta dalam 24 jam, tapi takut korang tak percaya pulak. Huhu)  

.

 

Sekarang dia masih wujud, tapi tak famous dekat FB. Tapi client dia ada yang bayar $100 000 sebulan kat mamat ni untuk consultation service. Tapi ROI, jangan citer lah, 20x ganda daripada sebelum. So.. berbaloi lah bayar 100k tapi dapat $2 juta sebulan.

.

 

Mamat Frank Kern ni gila.. Ada 1 waktu tu, dia DELETE 1 juta database email dia macam tu je. Pasaipa? Kita kalau ada 1 juta database email, aperghhh... sayang tu.

.

 

Dia delete macam tu je. Reason? Ada sebabnya. Saya tak ingat. Hehe..

.

 

Ok, apa yang dia amalkan? Banyak ilmu dan strategi.. Tapi ada beberapa yang CORE dan utama yang kita boleh sama-sama belajar.

.

 

Kat market Malaysia ni, tak ramai yang buat. So, bila tak ramai, kurang persaingan maka it will works, superbly kalau kena caranya.

.

 

Topik pasal ni luas, tapi saya suka nak sentuh apa yang kita boleh apply dalam FB ni sendiri. Dan saya akan sentuh topik yang paling mudah dulu, iaitu secebis part dalam topik keseluruhan, iaitu MARKETING MATA. Bukan dajjal mata 1 tu tau, kang salah faham pulak..

.

 

Apa yang bakal saya kongsikan ni, simple tapi orang terlepas pandang, sebab ada SAINS Psikologi di sebalik strategi ni. Tapi insyaAllah, boleh bantu kalau tak banyak, sikit pun jadilah kan, pada mereka yang buat bisnes yang menggunakan platform FB.

.

 

Saya rasa mungkin perlu saya buat mini course ataupun set of videos untuk terangkan strategi ni. Owh, dulu saya belajar dengan Frank Kern ni, adalah nilai nya dekat $2k. USD1997 to be exact.

.

 

Ada ke yang minat nak belajar? Saya ajar FREE jer.

 

P/S :

Dapatkan Modul Pattern Interrupt PERRCUMA sekarang!!

 

Tolong share supaya lebih ramai dapat manfaat 😘