Kenyataan Dr Rafidah Abdullah Berkenaan Afyaa Hayyiba

Kenyataan Dr Rafidah Abdullah Berkenaan Afyaa Hayyiba


Setelah saya dapat banyak feedback pesakit tentang posting Fb Dr Rafidah Abdullah  ini antara jawapan saya untuk kenyataan Dr Rafidah Abdullah. Hal  ini kerana saya antara Authorised Seller untuk produk keluaran Afyaa.

Apa Itu Afyaa Hayyiba?
 


1. Saya sangat menghormati Dr Rafidah Abdullah kerana beliau merupakan Pakar Perunding Perubatan dan Pakar Nefrolog Hospital Putrajaya. Boleh Google tentang Dr Rafidah Abdullah. Bagi pendapat saya beliau seorang yang ada authority and credibility untuk bahaskan isu ini.

2. Khas untuk pengguna produk keluaran Afyaa di lindungi dengan "Products Liability Insurance" dari Kurnia Insurans yang bernilai  RM3,000,000.

 

Ini menunjukkan jika ada apa - apa berlaku pada anda sepanjang amalkan Afyaa Hayyiba anda boleh claim insurance dari Afyaa Sdn Bhd. Sangat jarang anda boleh jumpa produk yang ada coverage insurance ini. Oleh kerana ini kami yakin & jamin dengan keberkesanan Afyaa Hayyiba  ini tidak akan memudaratkan pengguna.

 


3. Di sini saya sertakan beberapa certification Afyaa Hayyiba untuk menunjukkan produk kami selamat untuk di gunakan.

 

 


4. Sudah lebih 100,00 pengguna produk keluaran Afyaa di Malaysia, Singpore, Brunei & Indonesia. Sudah ramai yang sudah dapat feedback positif. Untuk lihat lebih banyak feedback pengguna Afyaa Hayyiba Klik Sini.
 

 

 

 

5. Afyaa Hayyiba telah di anugerahkan Award Readers' Choice Award 2021 The Best Habbatus Sauda Beverage. Ini menunjukkan produk keluaran Afyaa berkualiti tinggi.
 


6. AFYAA Sdn. Bhd merupakan syarikat makanan berfungsi yang pertama untuk memperoleh data rasmi yang membuktikan fungsi dan keberkesanan AFYAA Hayyiba menerusi ujian makmal yang dilaksanakan bersama Pantai Premier Pathology Sdn. Bhd. Jalinan kerjasama ini direalisasikan menerusi Memorandum Persefahaman (MoU) sebagai simbolik bagi memulakan inisiatif dan usaha tersebut. Pengasas AFYAA, Datuk Dr. Sheikh Muszaphar.
 


7. Pastikan anda dapatkan produk keluaran Afyaa yang original daripada  Authorised Seller untuk produk keluaran Afyaa. Jangan beli di Shopee dan Lazada. Risau jika anda terbeli produk tiruan yang boleh merosakkan buah pinggang anda.