Kenapa Tuan Zyan Kurang Berminat Nak Jual Produk Fizikal?

Kenapa tuan zyan kurang berminat nak jual produk Fizikal?

Semalam saya nak order kek coklat.. itupun sebab nampak ada orang yang pos dalam group wasap.. bila saya nak order..  dia kata dalam sistem dah sold out.. tak pasti sistem apa yang dia maksudkan..

 

Tapi tengok gaya beliau ni mesti agen.. bukan buat sendiri dan jual.. dia kata tunggu petang sikit nanti sistem akan update lagi stok.. dah petang sikit.. time nak order dia kata sekali lagi.. sold out..

 

Last2 saya kata takpe.. esok pun boleh...

 

Kalau ikutkan.. malas dah nak order.. tapi akak tu bersungguh betul nak jual kat saya.. saya pasti ni antara side income dia.. nak cari customer pun bukan senang... jadi saya tunggu je lah..

 

Yang penting saya dapat kek.. akak tu pun dapat sales..

 

Ni antara sebab kenapa saya tak gemar jadi agen untuk produk fizikal.. kerap sgt habis stok terutama kalau produk tu lagi tengah  trending atau ada permintaan yang tinggi..  belum lagi isu kena layan customer lagi..  

 

Tapi kalau dah minat dan tak kisah dengan cabaran tu.. maka teruskan sahaja lah.. sebab kalau kita minat semua cabaran tu kita tolak tepi yang penting customer happy..

 

Cuma kalau diberi pilihan saya lagi suka jual produk digital.. tak perlu risau pasal stok tak cukup... tak pun jadi affiliate untuk produk digital di klikjer... promot link je dengan cara yang betul.. selebihnya proses menjual dan support pelanggan owner yang uruskan..

 

Kalau produk fizikal ni saya lagi prefer ada stok sendiri.. pos sendiri.. untung lebih banyak..  walaupun mungkin banyak kerja..

 

 Panduan Bisnes Affiliate 

 


Daftar 100% Percuma Menjadi Affiliate Di Sini 

 


 

 

Share artikel ini dengan klik icon

 

 

Klik untuk baca lebih banyak artikel & video

 

 

Klik untuk lihat product