Bila Perlu Berjumpa Dengan Tukang Urut?

Bila Perlu Berjumpa Dengan Tukang Urut?

 

Nasihat 1# - Jangan self diagnosis (mendiagnosis diri sendiri mengidap sebuah gangguan atau penyakit berdasarkan pengetahuan diri sendiri atau informasi yang didapatkan secara mandiri). Sila berjumpa dengan pakar untuk rujuk masalah kesihatan anda.

Nasihat 2# - Untuk menjawap persoalan ini  ia bergantung pada apa masalah yang anda sedang alami. Bagi pendapat saya mengikut keutamaan adalah :- 

 

1. Jumpa doktor dulu.

Sebab tak semua sakit boleh di urut. Ada yang sakit yang memerlukan kepakaran doktor untuk mengenal pasti sesuatu penyakit daripada tanda dan gejalanya (Diagnosis) & mengesahkan sakit anda.

 

Tapi ada sesetengah situasi doktor pun tak boleh nak bantu sakit anda & hanya boleh bagi ubat tahan sakit je. Maka antara alternatif lain yang boleh anda cuba adalah jumpa tukang urut.

 

 

2. Jumpa tukang urut. 

Jika sakit anda melibatkan muscle, urat atau tulang (Bukan semua tukang urut boleh buat hanya perawat tertentu sahaja) boleh berjumpa dengan tukang urut untuk dapatkan sesi urutan mengikut masalah anda.

Tukang urut hanya boleh untuk mengenal pasti sesuatu masalah daripada tanda dan gejalanya (Diagnosis) sahaja tetapi tak boleh sahkan sakit anda.

Tukang urut akan diagnosis masalah kesihatan berdasarkan pengetahuan, pengalaman dan skill masing - masing. Hanya doktor sahaja yang boleh sahkan sakit anda. 

 

Sebab tiada tukang urut boleh keluarkan medical report hanya doktor sahaja yang ada authority & credibility dengan menggunakan teknologi canggih & ujian chemical tertentu sahaja. 

 

Jangan percaya 100% tukang urut & anda jugak perlu rujuk dengan doktor

 3. Jumpa pakar dalam perubatan islam

Ada kala sakit yang kita alami ada kemungkinan jugak ada unsur - unsur mistik. Dari segi logik sakit fizikal yang kita alami perlu jumpa doktor atau tukang urut tapi kadang - kadang sakit tu tak sembuh, jadi makin pelik & main mistik. 

 

Maka boleh cuba untuk jumpa pakar dalam perubatan islam. Jangan percaya 100% perubatan islam sebab tak semua sakit ada kena mengena jin, setan, iblis atau segala keturunannya tetapi kadang kala ada kaitannya. (Jangan keliru dengan perkara ini)

Kesimpulannya 

Anda perlu jadi berilmu, bijak & berakal supaya anda tidak mudah tertipu & terpedaya dengan pihak yang tidak bertanggungjawab yang cuba memanipulasi “Kesakitan” anda untuk kaut keuntungan.

Anda perlu rujuk masalah kesihatan pada orang yang betul baru anda dapat rawatan yang betul. 

Sebab tak semua sakit perlu di urut 

Sebab tak semua sakit pasal gangguan jin & seumpamanya 

Sebab tak semua perubatan moden berkesan memulihkan 100% penyakit anda. Selagi bernyawa cuba ikhtiar untuk berubat 

 


 

Tengah Cari Tukang Urut Lelaki Yang Boleh Datang Rumah?

Tak dek masa nak pergi kedai urut & suka privacy?

 

✅   Urutan Tradisional Melayu + Reflexology

✅   Berpengalaman lebih 12 tahun mengurut VVIP

✅   Urut mengunakan minyak herba premium yang mengandungi Habbatussauda, Minyak Zaitun, Halia Bara, Kayu Manis, Halba & Cengkih  

✅   Cover area KL & Selangor sahaja

✅   Servis direct ke rumah / office / premis / hotel sahaja. Tiada kedai walk in.

✅   Sehari ada 3 sesi : Pagi, petang & malam.

✅   Percuma caj transport

 

Pakej Urutan


✅ Pakej Puas Hati

2 Jam RM150


✅ Pakej Sedap
 1 Jam 30 Minit RM130


✅ Pakej Best
1 Jam RM100

 

P/s :- Sila screenshot & wasap sekarang untuk dapatkan harga istimewa ini kalau tak nanti saya bagi harga pergi haji balik hari hahahahahahaha

 

 Wasap

011-1100-2348 (Klik Sekarang Untuk Wasap)


Website Wak Jonet

  Testimoni Wak Jonet (Klik Sekarang)